Gjenerimi standard i plumbit si një proces biznesi në një kompani. Gjenerimi i plumbit me fjalë të thjeshta

Çfarë është gjenerimi i plumbit dhe cili është thelbi i tij? Cilat janë llojet dhe metodat e gjenerimit të klientëve? Cilat shërbime ofrojnë shërbime të gjenerimit të plumbit?

Përshëndetje të dashur lexues! Përsëri me ju është autori i revistës "HeatherBober" Alexander Berezhnov. Sot do t'ju tregoj për një drejtim të ri në marketingun në internet - gjenerimi i drejtimit.

Çdo sipërmarrës dëshiron të sjellë sa më shumë klientë në biznes. Klientët e kënaqur janë çelësi i prosperitetit. Dhe ju jeni gati të jepni 100% për ta. Por ku të gjeni, si t'i tërheqni këta njerëz?

Mendoni për këtë - ndërsa konkurrentët tuaj po shpenzojnë buxhete për reklama të shtrenjta televizive dhe radio, ju mund t'i kapërceni ata dhe të ndërtoni biznes i suksesshëm... Dhe e gjithë kjo - me ndihmën e një sistemi kompetent për tërheqjen e klientëve të mundshëm.

1. Çfarë është gjenerimi i plumbit - një përshkrim i plotë i konceptit

Koncepti i gjenerimit të plumbit (nga anglishtja. Drejton gjenerimin) erdhi tek ne nga tregtarët perëndimorë si një mjet për menaxhimin e fluksit të klientëve të mundshëm.

Vini re se një drejtues nuk është ende klient, por mund të bëhet i tillë nëse arrini ta tërheqni atë.

Një person i zakonshëm do të kthehet në një udhëheqës nëse:

  • do të shohë informacione për ju dhe shërbimet tuaja në internet ose jashtë linje;
  • do të ketë nevojë për këto shërbime, d.m.th. do të hyjë në audiencën tuaj të synuar;
  • vizitoni faqen ose bëni një telefonatë;
  • do të lërë një kërkesë ose kontakte për reagime, do të regjistroheni në buletinin e emailit.

Pyetje të natyrshme - çfarë duhet bërë për të tërhequr sa më shumë aplikacione? Ku t'i gjeni ato? Si t'i bëni miliona përdorues kryesorë? Si të deklaroheni për të tërhequr vëmendjen e tyre? Këto probleme zgjidhen nga gjenerimi i plumbit - procesi i tërheqjes ose gjenerimit të drejtuesve.

Para se të flas për këtë proces të ri biznesi, do të doja të bëja një shënim të rëndësishëm:

Gjenerimi i plumbit nuk do të funksionojë vetë - ai ka nevojë për një "mjedis" të përshtatshëm: përmbajtje me cilësi të lartë në faqe, postime virale, oferta interesante, identitetin e korporatës dhe mjete të tjera mbështetëse të marketingut.

2. Llojet dhe metodat e tërheqjes së klientëve (drejtuesit)

Nëse mendoni se gjenerimi i plumbit është i përshtatshëm vetëm për kompanitë e mëdha, zotërimet dhe gjigantët e tjerë, e keni gabim. Një kafene afër qoshe, një stomatologji private, një dyqan eko-ushqimore ose një agjenci pastrimi do të kenë nevojë po aq shumë për gjenerimin e plumbit.

Pra, ku do t'i drejtojmë drejtimet tona? Më shpesh - nga Interneti, sepse është kjo metodë që ju lejon të kontrolloni rrjedhën dhe konvertimin (raporti i klientëve të mundshëm me ata realë). Kjo nënkupton koston e tërheqjes së çdo klienti.

Burimet më të njohura të trafikut (kanalet për tërheqjen e klientëve nga Uebi):

  1. reklamat kontekstuale... Përdoruesi kërkon në internet për mallra dhe shërbime. Nëse nevojat e tij përputhen me ofertën tuaj (ai është në kërkim të këpucëve ortopedike për fëmijë dhe ju po shisni këpucë të tilla), motori i kërkimit do t'ju ofrojë me ndihmë pikërisht këtë reklamë. Nëse ai klikon mbi të apo jo, varet nga atraktiviteti i ofertës suaj. Zakonisht përshtypjet e reklamave janë falas, pagesa bëhet vetëm për klikimin aktual në reklamë. Burimet më të njohura të reklamave kontekstuale: Yandex.Direct, GoogleAdwords. Ne kemi shkruar tashmë në më shumë detaje se si funksionon dhe si funksionon.
  2. Reklamim i synuar... A është audienca juaj gra nga 25 deri në 35 vjeç që jetojnë në Samara dhe kanë studiuar në SamSU? Falë reklamave të synuara (nga fjala target - target), reklama juaj do t'u shfaqet vetëm atyre dhe askujt tjetër. Ju shkoni direkt në audiencën tuaj të synuar. Reklamimi i synuar është i disponueshëm në rrjetet sociale, ku përdoruesit zbulojnë të dhënat e tyre: moshën, gjininë, statusin social: Vkontakte, Facebook, Odnoklassniki.
  3. Blog dhe mjete të tjera të marketingut në internet... Një artikull i mirë nga një bloger i respektuar, interesant buletinin e postës elektronike, ofertë joshëse në ushqimin e komunitetit.
  4. Vendet e grumbullimit: Yandex.Market, Ozone, Carprice, Avito, Mednow, faqe të tjera të specializuara ose të përgjithshme që mbledhin reklama dhe oferta.
  5. Tregu kryesor... Vendi ku blihen dhe shiten kontaktet (po, është kaq e thjeshtë). Shitësit kryesorë janë blogerë të njohur me një numër i madh vizitorë, grumbullues që kanë baza të të dhënave të mëdha me kontakte të njerëzve. Kërkesa kryesore është që të gjitha këto kontakte duhet të jenë të interesuar për një produkt ose shërbim. Nëse praktikoni ligjin, atëherë drejtuesit tuaj duhej të bënin një kërkesë për shërbime ligjore diku dhe të linin të dhënat e tyre (të merrni pjesë në një anketë ose një fushatë, të regjistroheni në një buletin). Të dhëna të tilla janë objekte të blerjes dhe shitjes në bursat e plumbit.

Të gjitha këto burime, me përdorimin e duhurçojë klientët e mundshëm në “rrjeta” të përgatitura paraprakisht.

Kjo perfshin:

  • Faqet e uljes ose me fjalë të tjera, faqet e prezantimit me një faqe ku njerëzit shkojnë duke klikuar në reklamën tuaj. Nëse tregtoni syze, dhe në periudhës së verës nisni aksionin "syze dielli si dhuratë", ju mund të krijoni, përveç faqes kryesore, një faqe të veçantë, ku do të përshkruhen në detaje llojet, llojet, ngjyrat e syzeve të diellit dhe do të prezantohet veprimi juaj. Qëllimi i një faqeje të tillë është të inkurajojë vizitorin të lërë një kërkesë, ose të paktën të dhënat e tyre - një numër telefoni, email, hyni përmes profilit tuaj në rrjetet sociale. Kështu bëhet një person i panjohur më parë. Një faqe uljeje është gjithashtu e nevojshme për të llogaritur koston e një fushate reklamuese.
  • Cilësimet kryesore të faqes... Një dritare pop-up me një konsulent në internet, një ofertë për të porositur reagime, një kërkesë për autorizim përmes një rrjeti social - të gjitha këto janë "mashtrime" të gjenerimit të plumbit për të rivendosur kontaktet e klientëve të mundshëm.

Metodat e përshkruara janë të përshtatshme për gjetjen dhe gjenerimin e klientëve në internet. Ka metoda offline: reklama televizive dhe radio, parulla, letra letre dhe lloje të tjera të reklamave të zakonshme. Pengesa e tyre kryesore është pamundësia e llogaritjes së kostos së tërheqjes së një klienti, sepse reklamimi tradicional më së shpeshti i drejtohet një numri të pakufizuar njerëzish dhe na privon nga mundësia për t'iu drejtuar të gjithëve personalisht.

3. Shembuj praktikë të gjenerimit të plumbit

Le të hedhim një vështrim në disa shembuj praktikë për t'ju treguar se si funksionon gjenerimi i plumbit.

Shembulli 1. Fushata reklamuese "Syze dielli për masat!"

Kompania "Points for All" po zhvillohet me sukses. Ajo ka 5 pika shitjeje në qendrat tregtare Moskë, dyqan online. TE sezoni veror u vendos që të zhvillohej një fushatë "Syze dielli për masat!" me qëllim rritjen e shitjeve, rritjen e ndërgjegjësimit për markën dhe tërheqjen e klientëve të rinj në pjesën tjetër të produkteve.

Gjëja e parë me të cilën fillon një tregtar është një listë me fjalë kyçe. Shërbimi i statistikave të shfaqjes së fjalëve kyçe "wordstat.yandex" për pyetjen "Syze dielli" prodhon kombinimet e mëposhtme:

  • syze dielli - 60 mijë kërkesa;
  • syze dielli - 17 mijë kërkesa;
  • blej syze dielli - 2 mijë kërkesa;
  • syze dielli për burra - 1 mijë kërkesa;
  • syze dielli për femra - 1 mijë kërkesa.

Meqenëse dyqani online dërgon mallra në të gjithë vendin, nuk është e nevojshme të ndahen rajone. Tani përdoruesve që kanë futur këto fraza në Yandex do t'u shfaqet një reklamë e miratuar paraprakisht: " Blini syze dielli me 50% ulje deri me 1 korrik 2016».

Në muajin e parë, kjo reklamë u shfaq 400 herë. 100 herë shkoi në sit (çdo përdorues i katërt). Këta 100 persona mund të bëhen drejtuesit tanë në të ardhmen e afërt, me kusht që t'u pëlqejnë çmimi, kushtet e dorëzimit, dizajni i faqes në internet, etj.

Nga 100 persona, 3 bënë një blerje, 1 thirri zyrën, 2 lanë emailin e tyre në formularin e komenteve, 3 kontaktuan një konsulent online. Në total, kemi marrë 9 drejtime (3 prej të cilave janë tashmë klientë).

Shembulli 2. Fushata reklamuese "Lente"

E njëjta kompani e syzeve vendosi të rrisë shitjet.

Rezultati dukej i pamjaftueshëm për menaxhmentin e kompanisë. Apo ndoshta e njeh moton e gjenerimit të plumbit: "Nuk ka kurrë shumë klientë"? U vendos që të provoheshin kanale të tjera trafiku. Për këtë është zgjedhur një fushatë reklamuese “Lente”, e cila do të zbatohet në rrjetin social Vkontakte.

Këtu u krijua një reklamë "Në ditëlindje, çdo sekondë lente si dhuratë". Publiku i synuar u zgjodh: gratë mbi 18 vjeç, që jetojnë në Rusi, të cilat kanë një ditëlindje në javën e ardhshme. Është përcaktuar pagesa për klikimet në reklama.

Gjatë javës së vendosjes, 300 persona kaluan në njoftim, 6 blenë lente për promovim, 5 morën pjesë në anketë, 5 thirrën zyrën. Të 16 personat janë drejtues, nga të cilët 6 janë klientë të suksesshëm.

Shembulli 3. Fushata reklamuese "Syzet me diamante"

Menaxhmentit i pëlqyen mënyrat e reja për të tërhequr drejtues, donte të provonte një opsion tjetër. Këtë herë, u vendos që të shfrytëzohet një shans dhe të blihen drejtime në bursë. Për këto qëllime u krijua fushata e tretë reklamuese “Syzet me Diamante”.

Pasi u regjistrua në një nga bursat, tregtari aplikoi për një blerje, duke specifikuar parametrat e mëposhtëm:

  • gjinia: çdo;
  • mosha - nga 30 vjet;
  • rajoni i vendbanimit: Moska dhe Shën Petersburg;
  • kontaktet e nevojshme: telefon dhe e-mail;
  • disponueshmëria e punës (e dëshirueshme);
  • statusi martesor: ka një partner;
  • të interesuar për të blerë syze me cilësi të lartë dhe të bukur.

Shkëmbimi ka vendosur një çmim për një plumb në shumën prej 600 rubla. Janë siguruar 50 kontakte. Tregtari u dërgoi atyre oferta për të blerë syze me tempuj të mbështjellë me diamante, duke i reklamuar ato si një dhuratë të mundshme për ditëlindje për partnerin ose veten e tyre. Klientët e mundshëm u pasuan nga një telefonatë. Si rezultat, 11 persona bënë një porosi.

Më poshtë, në shembuj praktik Unë do të jap llogaritjet që pasqyrojnë rezultatet e secilës prej 3 fushatave reklamuese.

4. Avantazhet dhe disavantazhet e gjenerimit të plumbit

Si çdo krijim njerëzor, gjenerimi i plumbit është i papërsosur. Duhet të konsiderohet si një nga mënyrat për të tërhequr klientët në biznesin tuaj. Një mënyrë - jo e vetmja.

Konsideroni avantazhet dhe disavantazhet e gjenerimit të plumbit në formën e një tabele

Nëse jeni një tregtar profesionist në internet, dini të punoni me numra dhe të gjeni kanale të përshtatshme për të blerë klientë, atëherë ky mjet do t'ju ndihmojë si tregtar ose pronar biznesi të rrisni fitimet dhe të rikuperoni kostot e reklamimit.

5. Llogaritja e kostos së klientëve bazuar në shembuj specifikë (modeli CPL)

Avantazhi kryesor i gjenerimit të klientëve online është aftësia për të llogaritur çmimin e secilit klient të mundshëm. Si ta bëjmë atë?

Ka disa mënyra për të llogaritur pagesën në marketingun në internet:

  1. Modeli CPA (Kosto për blerje). Pagesa për blerje. Drejtuesi duhet të bëjë një blerje ose të lërë një kërkesë në faqen tuaj të internetit. Në disa raste - për të marrë pjesë në votim, abonohuni në buletinin, përndryshe lini kontaktet tuaja.
  2. CPC-modeli (Kosto për Klikim). Paguani për klikim. Gjithçka është shumë më e thjeshtë këtu - përdoruesi klikon në reklamën tuaj - shuma debitohet nga llogaria. Çfarë do të bëjë ky përdorues më pas - të lërë një kërkesë ose të mbyllë menjëherë faqen - shitësit nuk i intereson.
  3. CPL-modeli (Kosto për Plumb). Pagesa për kontaktin e klientit, ose më mirë, për detajet e kontaktit dhe portretin social të klientit të ardhshëm. CPL është treguesi kryesor i cilësisë së gjenerimit të plumbit që plotëson kërkesat e tregut. Ka një kontakt - ka një pagesë. Plumbi "u këput" pa lënë asnjë informacion për veten e tij - paratë mbeten me ju.

Nëse tërheqni klientët në biznesin tuaj duke përdorur gjenerimin e plumbit, do të jetë e dobishme për ju të mësoni se si të llogaritni koston e një klienti duke përdorur modelin CPL.

Për të gjurmuar numrin e marrëveshjeve të bëra me klientët e tërhequr duke përdorur këtë mjet marketingu, rekomandohet, përveç faqes së uljes (faqe me një faqe), caktoni një numër telefoni të veçantë që do të shfaqet vetëm në kuadrin e një fushate specifike reklamuese. Pastaj mund të numëroni me saktësi numrin e kërkesave nga faqja e uljes dhe numrin e thirrjeve të bëra nga klientët potencial.

Më lejoni t'ju kujtoj se jo të gjitha aplikacionet bëhen klientë. Modeli CPL llogarit koston e klientëve potencialë. Kostoja e konvertimit të një plumbi në klient është një artikull i veçantë shpenzimi dhe një temë tjetër.

Pra, le të llogarisim koston e një pioni duke përdorur shembullin e fushatës reklamuese "Syze dielli".

Të dhënat e njohura:

  • numri i klikimeve në reklamë (i pasqyruar në metrikë) - 100 klikime;
  • kosto për klikim (CPC, e vendosur në cilësimet e fushatës reklamuese) - 150 rubla;
  • numri i klientëve (numri i aplikacioneve në sit plus numri i thirrjeve merret parasysh. Kjo kërkon një faqe të veçantë uljeje - një faqe dhe një numër telefoni të veçantë) - 9 drejtime.

Hapi 1. Le të llogarisim buxhetin për fushatën “Syze dielli”: mjafton të shumëzojmë numrin e klikimeve me koston e një klikimi. Ne marrim: Buxheti = 100 * 150 = 15000 (rubla).

Hapi 2. Ne llogarisim koston për plumb (CPL). Gjithçka është e thjeshtë këtu - buxheti duhet të ndahet me numrin e drejtimeve: 15,000 / 9 = 1666 (rubla për aplikim). Pra, kostoja e një plumbi është 1666 rubla.

A është shumë apo pak? Kjo është një pyetje e natyrshme. Varet nga marzhi në kontrollin mesatar. Nëse nuk e kalon çmimin e një klienti (as të klientit, por vetëm të një drejtuesi), ndryshoni urgjentisht burimin e trafikut, ose tekstin e reklamës, ose koston e tranzicionit.

Ndihmon shumë për të lundruar në efektivitetin e një fushate reklamuese. Një tregues si p.sh konvertimi (CTR)- raporti i numrit të vizitorëve në sit (faqe) me numrin e kontakteve - njerëzit që lanë një aplikacion. Le ta llogarisim për fushatën “Syze dielli”:

Hapi 3. Konvertimet - 100, kryesimet - 9. Konvertimi (CR) = numri i klientëve / numri i vizitorëve = 9/100 = 9 (%). Pra, konvertimi është 9%.

Gjithçka mësohet nga krahasimi, dhe po ashtu edhe efektiviteti i burimit.

Make up tabelë krahasuese të gjitha kanalet e blerjes së klientëve.

Për shembull, le të marrim "Syze dielli" tona, të cilat u promovuan me ndihmën e kontekstit, si dhe të shtojmë fushatën "Lente" dhe "Syzet me diamante"

Treguesit Syze dielli Lentet Gota me diamante
1 CPL (kosto për klikim)150 rubla45 rubla600 rubla
2 Numri i tranzicioneve100 300 50
3 Buxheti15,000 rubla13500 rubla30,000 rubla
4 Numri i drejtuesve9 16 11
5 CPL (kosto për plumb)1666 rubla844 RUB2727 rubla
6 CR (konvertim)9 % 5,3 % 22 %

Çfarë shohim? “Syzet me diamante” pavarësisht kosto e larte klikoni (deri në 600 rubla) dhe kostoja e lartë e një plumbi (2727 rubla) tregoi një konvertim shumë, shumë të mirë.

Lentet "humbin" për sa i përket konvertimit, por kostoja e tërheqjes së një aplikacioni është gjithashtu e ulët. "Syze dielli" tona rezultuan të ishin fushata reklamuese më joefektive - buxheti është më i lartë, siç është kostoja e një plumbi.

Të kesh informacion të plotë, është më mirë të vëzhgoni situatën në dinamikë. Krijoni një spreadsheet të ngjashëm për fushatat tuaja reklamuese gjatë disa muajve për të parë përparimin. Hidhni menjëherë vendimet joefektive ose korrigjoni në varësi të sezonit, veprimeve të konkurrentëve, etj.

6. Ku për të blerë drejton - agjencitë e gjenerimit të çojë

Ju keni marrë ide e pergjithshme në lidhje me gjenerimin e plumbit dhe, duke lexuar artikullin, ka shumë të ngjarë, ata e provuan këtë mjet për biznesin e tyre.

  • A janë reklamat kontekstuale apo të synuara të përshtatshme për ju?
  • Dëshiron të bësh vetë gjeneratën kryesore?
  • A jeni gati për të eksploruar një fushë të re?

Nëse po, mund ta kaloni këtë seksion. Planet tuaja të ardhshme - të mësoni bazat SMM dhe SEO.

Por nëse zënia nuk ju lejon të zhyteni në këtë proces magjepsës me një kokë, është më mirë të punësosh një kompani që do të sigurojë Një qasje komplekse- fluksi i të dhënave nga të gjitha burimet e trafikut, nga krijimi i faqes së uljes dhe përmbajtjes, te Yandex.Direct dhe rrjetet sociale.

Firmat e tilla quhen agjencitë kryesore të gjenerimit ... Si ndryshojnë ato nga shkëmbimet? Detyra kryesore e shkëmbimit është të bashkojë blerësin dhe shitësin e porosive në një vend, për t'i ndihmuar ata të gjejnë njëri-tjetrin, duke marrë komisionin e tyre për këtë. Në këmbim, ju thjesht blini klientë. Agjencia ofron shërbime të gjenerimit të plumbit nga të gjitha burimet, duke përfshirë të njëjtat shkëmbime.

Nëse po mendoni të blini aplikacione me çelës në dorë, agjenci të tilla janë zgjidhja e duhur për të bërë punën e përafërt për ju: gjeni fjalë kyçe, kompozoni dhe vendosni reklama, krijoni një faqe uljeje dhe gjurmoni performancën. Por ka gjëra që duhet t'i bëni vetë nëse dëshironi që kostot të paguhen:

  1. Kontrolloni me kujdes listën tuaj të fjalëve kyçe... Merrni kohë për të futur çdo çelës të sugjeruar në Wordstat për të krahasuar numrin e kërkesave.
  2. Hartoni një portret klienti i synuar , në të cilën fokusohet kjo apo ajo fushatë reklamuese.
  3. Kontrolloni korrektësinë e reklamës përpara nisjes... Nëse një menaxher i palës së tretë për një defekt ose pa vetëdije jep informacion të rremë, rrezikoni të mos fitoni, por të humbni klientët dhe reputacionin;
  4. Kontrolloni koston e një pioni dhe efektivitetin e parave të shpenzuara... Mos ngurroni të pyesni, pyesni përsëri, pyesni përsëri. Paratë tuaja janë rregulli juaj.

Dhe më e rëndësishmja - pjesë pa mëshirë me fushatat reklamuese joefektive, menaxherët dhe agjencitë! Mos harroni: të gjitha shërbimet për gjenerimin e porosive duhet të synojnë fitimin. Ju nuk keni nevojë të merrni aplikacione të synuara për një "shënoni" dhe "të jeni si të gjitha kompanitë serioze".

7. Si të filloni një biznes shërbimi të gjenerimit të plumbit

Jeni përpjekur të tërheqni klientët në biznesin tuaj dhe a ju pëlqeu? Për më tepër, ju jeni shumë të mirë në të, a jeni marrë me vete dhe keni vendosur të zhvilloni një drejtim të ri? Pyes veten se ku të filloni? Ju keni disa opsione:

  • Pikat e shitjes: krijoni një faqe interneti me përmbajtje të cilësisë së lartë, promovoni atë në kërkim, duke krijuar një fluks vizitorësh dhe lexuesish. Shisni këto kontakte për blerësit e interesuar përmes bursës, agjencive, përkthyesve të pavarur. Problemi kryesor: shkrimi cilësor kërkon kohë, profesionalizëm dhe durim. Do t'ju duhet të punoni për një kohë të gjatë, por fluksi i aplikacioneve do të jetë me cilësi të lartë.
  • Hapni një agjenci të gjenerimit kryesor duke ofruar një shërbim çelësi në dorë për tërheqjen e klientëve të mundshëm. Ju do të duhet të zotëroni të gjitha burimet e trafikut, të mësoni se si të punoni me to. Por detyra kryesore është gjetja e klientëve. Ju mund ta bëni këtë, siç e keni kuptuar tashmë, duke përdorur gjeneratën tuaj të preferuar të aplikacionit. Problemi kryesor: gjetja e klientëve mjaft të pasur për të përballuar marketing i integruar, por jo aq i varfër sa të mos përballojë të paktën gjenerimin e plumbit.
  • Mësojini të gjithëve këtë art... Ju mund të regjistroni disa video me mësime falas duke i ngarkuar ato në Youtube. Sigurisht, zhvilloni një faqe uljeje dhe tërheqni aplikacione për të. Problemi kryesor: për të bindur njerëzit se ata do të jenë në gjendje të fitojnë para në një profesion të ri dhe të mos njihen si "ryshfet". Duke investuar në trajnime, njerëzit duan të marrin zgjidhje e gatshme dhe ju do t'u jepni atyre "vetëm" mjetet për të gjetur atë zgjidhje.
  • Krijoni një shkëmbim për shitjen e kontakteve të klientëve të mundshëm... Fillimisht do t'ju duhet të blini të dhënat, të verifikoni në mënyrë selektive vërtetësinë e tyre dhe më pas t'i vendosni në shitje. Skema është e njëjtë: faqe interneti (faqja e uljes), tërheqja e klientëve të mundshëm, blerja dhe shitja. Problemi kryesor: të përçarë mes shitësve që i shohin drejtimet e tyre si ideale dhe blerësve që kanë pikëpamje të kundërta.

Biznesi duhet të jetë fitimprurës. Pra, merrni kohën tuaj, kushdo projekt i suksesshëm kërkon përgatitje:

  1. Hartimi i një plani biznesi... Kujt po planifikoni t'i shisni shërbimet tuaja? me çfarë çmimi? Kush janë klientët tuaj? Si do t'i tërheqni ata? Sa investime duhet të bëni dhe sa shpejt do të shpërblehen? Numri dhe cilësia e stafit. Parashikime optimiste dhe pesimiste. Unë kam shkruar më parë për.
  2. Regjistrimi i ndërmarrjes... PS apo LLC? Sistemi i taksave. Kostot e përgjithshme, kostot jo operative dhe të shitjes, struktura e shërbimeve. ose kemi shkruar në artikujt e mëparshëm.
  3. Hulumtimi i tregut të marketingut... Kush janë konkurrentët tuaj? Cilat janë të fortët dhe anët e dobëta? Kapaciteti i tregut, segmentimi, zona që planifikoni të pushtoni.

Të mësuarit është një pjesë e rëndësishme e përgatitjes. Identifikoni dhe plotësoni boshllëqet e njohurive. Nëse kontabiliteti mund të transferohet, atëherë lloji kryesor i aktivitetit në fillim është përgjegjësia juaj. Ku mund të mësoni se si të gjeneroni klientë? Kjo do të diskutohet më tej.

8. Akademia e gjenerimit të plumbit dhe metodave të tjera të disponueshme të trajnimit

Si mund të kompleksohesh, njohuri të plota për të gjitha nuancat e gjenerimit të plumbit? - Mësoni nga mjeshtra të besuar që do të shpjegojnë, përtypin, tregojnë dhe tregojnë. Më shpesh, trajnimi zhvillohet në internet dhe përbëhet nga mësime dhe detyra shtëpie.

Ndër projektet madhore arsimore, spikat Akademia e Gjeneratës së Udhëheqësit. Oferta "të shijshme", premtime miliona, reagime të shkëlqyera nga pjesëmarrësit - Unë dua të shkoj të studioj tani.

Por nuk ka magji. A do të studioni në Akademi, apo ndonjë tjetër institucion arsimor, mbani mend: shpëtimi i njerëzve që mbyten është punë e vetë njerëzve që mbyten. Për të siguruar që trajnimi të jetë efektiv dhe jo zhgënjyes, ndiqni këto udhëzime të thjeshta:

  • mos prisni receta të gatshme nga mësuesit që do t'ju çojë në një të ardhme më të ndritshme pa investime nga ana juaj. Do t'ju duhet të punoni shumë vetë, të eksperimentoni, të bëni gabime, të zhvilloni metodat tuaja. Dhe nëse ende mendoni të filloni biznesin tuaj, do t'ju nevojiten edhe investime materiale.
  • vendosni se çfarë doni të bëni, gjeni biznesin tuaj, idenë... A do të jenë këto shërbime të gjenerimit të prirjes, apo keni ndërmend të tërheqni klientët në biznesin tuaj ekzistues, të hapni një të ri? Pa një ide, mësimet janë vetëm gjysma e dobishme.

Vetë-edukimi është gjithashtu një mënyrë efektive (dhe falas) e të mësuarit. Interneti është i mbushur me artikuj, blogje, video mësimore që do t'ju japin një kuptim të plotë të kësaj teknike të marketingut në internet, dhe këmbëngulja, durimi dhe praktika juaj (më shumë praktikë!) do t'ju bëjnë gradualisht një menaxher profesionist kryesor.

Atëherë do të filloni të kuptoni se kush është kush, ku mund të drejtoheni për këshilla dhe të jepni para për përvojë.

9. Përfundim

Gjenerimi i plumbitËshtë një drejtim në zhvillim në marketing, detyra e të cilit është - tërheqin klientët në biznes ... Kjo është e rëndësishme si për tregtarët e kompanisë ashtu edhe për pronarët e saj të drejtpërdrejtë (menaxherët).

Drejton- Këta janë klientë të mundshëm që janë të interesuar për shërbimin dhe që kanë ofruar kontaktet e tyre për reagime.

Kjo mënyrë për të marrë kontakte blerësit potencial do të jetë e dobishme vetëm nëse përdoret si duhet. Ju duhet të studioni me kujdes mjetet, dhe më e rëndësishmja - për të llogaritur efikasitetin në terma monetarë.

Burimet e gjenerimit masiv të plumbit: rrjete sociale, blogje, shkëmbim plumbi, reklama kontekstuale. Të gjitha këto kanale duhet t'i çojnë klientët potencial ose në faqen tuaj kryesore ose në një faqe uljeje të krijuar posaçërisht për fushatën tuaj reklamuese.

Duke zotëruar ndërlikimet e këtij mjeti të marketingut në internet kur qasja e duhur mund të hapë disa lloje biznesi në të njëjtën kohë, të listuara më lart në artikull.

Receta kryesore për zotërim specialitet i ri: punoni shumë, praktikoni dhe një ide që do të vini në jetë përmes gjenerimit të aplikacioneve. Receta të gatshme asnjë qendër e vetme trajnimi dhe menaxheri kryesor më profesional nuk do të japë. Të gjitha në duart tuaja!

Nëse ky artikull ishte i dobishëm për ju, lini komentet tuaja në komente. Kjo është shumë e rëndësishme për ne, faleminderit paraprakisht.

Informata themelore

Plumbiështë një akt regjistrimi në përgjigje të një oferte nga një reklamues, që përmban informacione kontakti dhe, në disa raste, informacion demografik. Ekzistojnë dy lloje të drejtimeve - drejtimet e konsumatorëve dhe drejtimet e synuara.

Drejtuesit e Konsumatorit gjenerohen në bazë të kritereve demografike të tilla si aftësia kreditore, të ardhurat, mosha, indeksi i përqendrimit të tregut, etj. Këto të dhëna shpesh i rishiten reklamuesve të ndryshëm. Drejtimet e konsumatorëve zakonisht zhvillohen përmes telefonatave nga shitësit. Këto lloje të drejtimeve zakonisht përdoren vetëm në industrinë e hipotekave, sigurimeve dhe financave.

Drejtimet e synuara- drejtime speciale të krijuara për ofertë unike reklamues. Ndryshe nga drejtimet e konsumatorëve, klientët e synuar mund t'i shiten vetëm një reklamuesi, ofertës së të cilit është përgjigjur nga blerësi. Për faktin se transparenca - kusht i nevojshëm duke gjeneruar drejtime të synuara, fushatat për të gjeneruar të tillë klientë mund të optimizohen duke verifikuar besueshmërinë e burimeve të tyre.

Si funksionon gjenerimi i plumbit?

Thelbi i gjenerimit të plumbit varet tërësisht nga vendimmarrja e blerësit.

Për produkte dhe shërbime komplekse që kërkojnë një proces kompleks vendimmarrjeje, moment kyç- identifikimi i blerësve më të mundshëm dhe më pas zhvillimi dhe përgatitja e tyre përpara përdorimit të burimeve më të shtrenjta të shitjeve. Zhvillimi përfiton blerësit, përgatitja përfiton shitësin. Ky kultivim gradual i plumbit mund të zgjasë me muaj dhe të përfshijë shumë njerëz në të njëjtën kohë në vlerësimin e një zgjidhjeje.

Për mallrat, "problemi i takimit" është se të dy palët po kërkojnë njëra-tjetrën, por ndërhyjnë në formën e kohës, distancës ose vëmendjes. Në thelb, ka një numër kandidatësh të përputhur mirë për blerjen e një produkti brenda një grupi më të madh kandidatësh që nuk përputhen mirë. Kandidatët e përputhur mirë janë ajo që ata kërkojnë në procesin e gjenerimit efektiv të drejtimit.

Ndërsa ka metodologji dhe metoda të ndryshme zbatimi, secila merret me një nga 2 strategjitë kryesore të "takimit": shpërndarjen ose përqendrimin. - Buletini nënkupton komunikim me një numër të madh kandidatësh dhe pritje për një përgjigje statistikore te tregtari. Reklamimi është një shembull klasik i një takimi të marketingut në transmetim.

Përqendrimi nënkupton identifikimin dhe krijimin e situatave që përqendrojnë kandidatët e përputhur mirë në një grup postimesh. Segmentimi i tregut dhe shfaqjet tregtare janë shembuj klasikë të strategjisë së "takimit" të përqendrimit dhe marketingut

Llojet e gjenerimit të plumbit

Gjenerimi i drejtimit përfshin metodologji të ndryshme marketingu:

  • Gazete
  • Gjenerimi i klientëve në internet
  • Postë direkte
  • Ngjarje dhe shfaqje tregtare
  • Seminare dhe trajnime
  • Publiciteti ose marrëdhëniet me publikun (PR)
  • Raportet dhe specifikat. letërsi
  • Marketingu me email
  • Marketingu në internet (Optimizimi i motorit të kërkimit ose blerja e reklamave në internet)

Gjenerimi i klientëve në internet

Që nga viti 2000 të gjitha sasi e madhe organizatat tregtare filluan të kanalizojnë buxhetet e tyre të marketingut të drejtpërdrejtë në hapësirën online. Interneti mundëson zhvillimin e fushatave të gjenerimit të prirjeve shumë të synuara dhe ofron shërbime të synimit gjeografik, demografik dhe kontekstual.

Ndërsa hapësira në internet po rritet jashtëzakonisht shpejt, ku marketingu i motorëve të kërkimit dhe reklamat PPC mbajnë shumicën e buxheteve të reklamave në internet, kërkesa për tregtarë të trajnuar mirë të kërkimit mbetet e lartë. U shfaqën gjithashtu shumë mjete. software duke u mundësuar tregtarëve individualë të kërkimit që të menaxhojnë fushatat e tyre të kërkimit me pagesë në mënyrë më efikase.

Kjo do të thotë që kostoja e fjalëve kyçe po bëhet më e shtrenjtë. Një raport i vitit 2007 nga Doubleclick Performics Search tregon se janari 2007 kishte gjashtë herë më shumë fjalë kyçe me një CPC mbi 1 $ sesa në 2006. Kostoja për fjalë kyçe u rrit me 33%, dhe kostoja për klikim me 55%. Shumica e këtyre klikimeve ishin rezultat i drejtpërdrejtë i mashtrimeve. Sipas Click Forensics, përqindja e mashtrimit në industrinë e pagesës për klikim është rritur me 15% që nga viti 2006. Gjenerimi i klientëve online pritet të rritet me shpejtësi në të ardhmen e afërt. GP Bullhound Research raporton gjenerimin e klientëve të internetit - 71% rritje vjetore, kështu që po rritet 2 herë më shpejt se tregu reklamimi në internet... Rritja e shpejtë nxitet kryesisht nga kërkesa për një rritje të ROI (kthimi nga investimi). Ky është një trend që pritet të dominojë në një krizë. Llojet më të zakonshme të abonimeve janë:

  • AdUnitX - ICS Banners: mundësojnë reklamuesin të përkthejë reklamat CPM në modelin e çmimeve CPL - kosto për klient.

Pankarta të tilla i shpëtojnë përdoruesit nga nevoja për të shkuar në faqen e uljes për regjistrim. Përdoruesi fut informacionin direkt në fushën e vendosur brenda banerit. Informacioni i kontaktit transmetohet automatikisht nga partneri te reklamuesi përmes serverit.

Gjenerimi i plumbit është fitimprurës Strategjia e marketingut që u lejon kompanive të gjejnë klientë të interesuar për të blerë mallrat ose shërbimet e tyre. Në mënyrë tipike, procesi i gjenerimit të plumbit përbëhet nga disa faza kryesore:

Tek faqeshënuesit

Gjenerimi i drejtuesve.

1 fushata marketingu

Ekzistojnë dy metoda më të përdorura për gjenerimin e klientëve: gjenerimi i klientëve online dhe offline. Baza e këtyre metodave është zhvillimi i një strategjie të mirë marketingu.

Kompania juaj mund të zhvillojë një fushatë efektive marketingu ose në mënyrë të pavarur ose me ndihmën e agjencive dhe kompanive që gjenerojnë profesionalisht të dhëna për një tarifë.

Në rast se kompania juaj ka zgjedhur gjenerimin online si bazë, atëherë përparësi do t'i jepet fushatave të marketingut të zhvilluara në internet. Udhëzimet më efektive janë:

  • Fushatat e mediave sociale
  • Blogimi i korporatës
  • Krijimi i faqeve të uljes
  • Buletinet me email
  • reklamat kontekstuale
  • Demo online, prezantime, etj.
  • Krijoni forma në faqet e uljes me integrim shtesë në CRM

Shembull: Formulari i pranimit të drejtuesit në stdesk.com

Nëse preferoni gjenerimin offline, atëherë drejtimet kryesore të fushatës suaj të marketingut do të jenë:

  • postimi
  • gazetari marketingu
  • kryerjen e promovimeve.

Nuk do të ishte e tepërt të përmendim mundësinë e integrimit të burimeve offline dhe online gjatë kryerjes së fushatave të marketingut.

2. Numërimi dhe shqyrtimi i plumbave

Si rezultat i fushatave të marketingut, biznesi juaj do të marrë një sasi të caktuar drejtimet e mundshme... Sidoqoftë, kjo nuk do të thotë që të gjitha kontaktet e marra janë pikërisht ato që ju nevojiten. Aktiv këtë fazëështë e rëndësishme që të pastrohen pistat e marra.

Në rast se fillimisht e keni udhëzuar agjencinë të gjenerojë drejtime, atëherë përzgjedhja e klientëve ose klientëve të synuar, si dhe llogaritja dhe shqyrtimi i mëtejshëm i tyre, do të jetë përgjegjësi e agjencisë. Kjo do të pasohet nga shitja e tyre në biznesin tuaj.

Nëse keni qenë të angazhuar në mënyrë të pavarur në fushata marketingu, atëherë si rezultat do të merrni gjithashtu një sasi të caktuar të drejtimeve të mundshme, të cilat në të ardhmen do të duhet të ndahen në ato me cilësi të lartë dhe "jo premtuese".

Në këtë fazë, është e përshtatshme të përdoren baza dhe programe të veçanta të CRM që do të ndihmojnë në optimizimin e procesit të numërimit të klientëve dhe ruajtjes së tyre.

Shembull: Vendi ku shfaqen informacionet rreth Leads nga stdesk.com

3. Fushata mbështetëse

Sapo të merrni drejtime "premtuese", filloni një fushatë për t'i mbështetur ata: është e rëndësishme të mos e humbni drejtimin dhe ta përgatisni atë me kompetencë për blerjen e produktit ose shërbimit tuaj. Puna drejtuese është shumë më efektive nëse lidheni me njerëzit brenda pesë minutave pasi ata kanë dhënë informacionin e kontaktit.

Si rregull, mekanizmat e mëposhtëm përdoren si një fushatë mbështetëse: buletinet me email, webinarët, raportet, blogjet dhe podkastet, publikimet në media dhe ngjarje të ndryshme. Mendoni se në çfarë sekuence dhe në cilën periudhë kohore do të përdoren mekanizma të caktuar.

Si shembull, mund të citohet algoritmi i mëposhtëm:

  • Ditën e parë. Vizitori ka shkarkuar raportin që e ka interesuar (për një produkt ose shërbim) nga faqja juaj. (për të cilën ai duhej të linte emailin dhe emrin e tij në faqe, d.m.th. ju morët një drejtim).
  • Dita e tretë. Ju i dërgoni një email drejtuesit, në të cilin e falënderoni për shkarkimin e raportit dhe e ftoni të marrë pjesë në një webinar tematik.
  • Dita e shtate. Udhëheqësi merr pjesë në webinar. Ju i dërgoni një email drejtuesit, në të cilin specifikoni nëse ai është i interesuar të mësojë më shumë rreth produktit/shërbimit.

Nëse drejtuesi përgjigjet pozitivisht, atëherë ju keni një drejtim të kualifikuar.

Nëse përgjigja është jo, fushata mbështetëse duhet të vazhdohet (për shembull, duke dërguar mesazhe periodike me email me oferta për të marrë pjesë në webinare, për të lexuar artikuj të publikuar në një faqe interneti ose blog, etj.)

4. Mbështetja e shitjeve

Pra, ju keni një plumb gati për të blerë. Detyra e kompanisë suaj është ta bëjë procesin e blerjes sa më të përshtatshëm dhe të thjeshtë, si dhe të përpunojë me kujdes procedurën e komunikimit me klientët pas blerjes së tyre të parë.

Si rezultat, ju do të merrni jo vetëm rritje të shitjeve dhe një klient të kënaqur, por edhe më shumë peshë në treg për mallra dhe shërbime. Përndryshe, një klient i kënaqur gjithmonë mund të largohet nga aktiviteti juaj. reagime pozitive online ose t'ju rekomandojë dikujt që njihni, gjë që do të ketë një efekt të dobishëm në shitjet e kompanisë.

Materiali i siguruar me mbështetjen e kompanisë: STDESK

Email: [email i mbrojtur]

Ju ndoshta dëgjoni shpesh koncepte si drejtimet, forma e drejtimit, kualifikimi i drejtuesit dhe ndoshta edhe imagjinoni në mënyrë të paqartë se çfarë nënkuptojnë saktësisht. Por çfarë nëse filloni t'i përdorni ato me besim?

Sot do t'ju tregojmë gjithçka rreth procesit të gjenerimit të aplikacioneve. Kjo është një njohuri e domosdoshme për të gjithë ata që drejtojnë biznesin e tyre jo vetëm në internet, por edhe në një mjedis offline. Lexojeni deri në fund!

Mjetet e gjenerimit të plumbit

Gjenerimi i plumbit është procesi i krijimit të një baze klientësh të mundshëm, drejtues (kontakte), duke përdorur instrumente të ndryshme marketing në internet. Prania e drejtuesve garanton shitjet e ardhshme kur ndërveprohet siç duhet.

Lista është shumë e gjerë, rrugë të ndara tërheqja e blerësve mund të gjendet në bazë të karakteristikat individuale biznesi. Më poshtë do të sugjerojmë se çfarë funksionon në të vërtetë. Provojeni dhe shikoni vetë.

Metodat jashtë linje

1. Telemarketing. Thirrja e një baze të mundshme klientësh ka qenë gjithmonë një mjet popullor për rritjen e shitjeve. Nëse dëshironi ta bëni këtë proces më efikas, fillimisht identifikoni nevojat e audiencës tuaj të synuar. Sot, telemarketingu i jashtëm funksionon vetëm duke u përgatitur për telefonata - duke mësuar se çfarë t'i ofrojë personit në anën tjetër të linjës.

2. Organizimi i takimeve, prezantimeve, ekspozitave, performancën publike janë ndihmës të mëdhenj në tërheqjen e drejtuesve. Për shumë përdorues, ky është një tregues se markës mund t'i besohet. Me një zhvillim të suksesshëm të ngjarjeve, ju mund të përdorni më pas rolin e "udhëheqësit të opinionit" për gjenerimin e drejtuesve, për shembull, duke publikuar mendimin e ekspertëve në faqet e ftuar.

Marketingu direkt

1. Email gazetat. Tërheqja e klientëve përmes bazave të ftohta është ndoshta edhe më e vështirë sesa përdorimi i telefonatave të ftohta. Shumica e përdoruesve dërgojnë email të tillë në dosjen Spam, nëse nuk shfaqet automatikisht atje. Prandaj, përpiquni të dërgoni letra rregullisht (por jo çdo ditë), ndërsa kompozoni një tekst interesant letre, duke treguar temën dhe, natyrisht, një lidhje me faqen tuaj të internetit ose faqen tuaj të uljes.

2. Marketing me SMS. Punon në parimin e thirrjes së ftohtë. Identifikoni nevojat, përpiquni të interesoni marrësin dhe mos dërgoni mesazhe të padëshiruara.

Marketingu i përmbajtjes

1. Krijo zgjedhje interesante duke ofruar marrjen e tyre në këmbim të detajeve të kontaktit të përdoruesit. Një nga kompanitë australiane Quoteroller përdori këtë metodë. Lista e tyre e SEO solli rreth 1000 vizita, por jo një kryesim të vetëm. Ata shtuan një formular ku kërkuan emailin e tyre dhe filluan të merrnin rreth 5 drejtime në ditë. Dhe kjo bazë të dhënash nuk është më për postime "të ftohta".

2. Videot mund të sjellin shumë aplikacione. Disa studime kanë treguar se mbi 60% e përdoruesve e identifikojnë veten si vizualë. Kjo do të thotë se ata preferojnë paraqitjen vizuale të informacionit. Duke luajtur këtë, ju keni një shans që jo vetëm të merrni më shumë drejtime, por edhe t'i konvertoni ato në blerës të vërtetë. Vetëm mos e zgjat shumë videon!

3. Postimet e të ftuarve japin gjithashtu mjaft drejton. Megjithatë, ka kuptim vetëm të publikohet në sajte të mëdha dhe të besueshme, që do të thotë se përmbajtja e keqe duhet të përjashtohet. Krijoni postime interesante mbi temën e biznesit tuaj dhe përmendni shërbimet tuaja kalimthi - funksionon.

1. Punoni në pamjen seksioni "Rreth kompanisë". Natyrisht, postimi i një CTA është më i përshtatshmi faqja kryesore, por edhe ky element mund të vendoset në seksionin e historisë së markës. Përfshini një propozim vlere në titullin tuaj dhe shkruani tekst interesant për ju duke e ndarë atë në blloqe. Kjo do ta shtyjë vizitorin të plotësojë formularin kryesor.

2. Nuk keni bërë ende blogje? Është koha për të filluar! Kjo është një nga të vërtetat e dukshme të marketingut përbrenda. Të gjithë e dinë se një blog - mjet efektiv gjenerimi i plumbit, por pak kompani e përdorin atë. Mos jini ngelës, krijoni një plan përmbajtjeje të qëndrueshme dhe tërheqëse, punësoni një ose dy autorë dhe publikoni artikuj në intervale të rregullta. Por edhe pas drejtimit të trafikut në blogun tuaj, puna juaj nuk mbaron këtu. Inkurajoni lexuesit të plotësojnë një formular kryesor pas çdo postimi, duke ndihmuar kështu klientët potencialë të lëvizin lart në gypin e shitjeve. Një lexues i interesuar për postimet do të pajtohet gjithashtu në buletinin.

3. Krijoni përmbajtje që quhet "evergreen". Ky emër iu dha llojit të materialeve që zënë pozicione të larta për shkak të rëndësisë së tyre të vazhdueshme. Si rregull, këto janë shumë të specializuara dhe "të thella" në kuptimin e artikullit. Zgjedhja e duhur temat janë çelësi i suksesit.

Marketeri David Cheng ofron mënyrën e mëposhtme për të përcaktuar drejtimin e përmbajtjes "me gjelbërim të përhershëm" - analizoni artikujt ekzistues, identifikoni më të njohurit dhe më të komentuarit, përditësoni ato dhe shtoni thirrje për veprim.

Një nga më mënyra efektive tërheq drejtuesit - faqe e uljes... Kjo është faqja ku është postuar propozimi juaj unik për shitje, por mund të përdoret gjithashtu për qëllime të tjera marketingu dhe biznesi.

Komponentët kryesorë të një faqeje cilësore me një faqe:

  • oferta është domosdoshmërisht unike dhe tërheqëse, efektiviteti i të gjithë një faqeje varet nga ajo;
  • formulari kryesor - duke e plotësuar atë, konsumatori ka akses në ofertë dhe kompania merr kontakte për komunikim të mëtejshëm;
  • Një CTA është një thirrje për veprim - zakonisht një buton me tekst ftues.

Më poshtë është faqja LPgenerator, ku përdoren të gjithë komponentët:

Gjenerimi i plumbit përmes mediave sociale është një nga metodat e dukshme. Duke përdorur mediat sociale, ju mund të zgjeroni me të vërtetë bazën tuaj të pajtimtarëve ndonjëherë. Zgjidhni platformën ku audienca juaj e synuar është teorikisht e pranishme.

Ju mund të përdorni infografikën më poshtë në rrjetet sociale më të njohura në Runet.

Kualifikim drejtues

Pra, tani që kemi kuptuar konceptin e gjenerimit të plumbave dhe mjetet e tij kryesore, është koha të zbulojmë se çfarë është saktësisht shënimi i plumbit? Shkurtimisht, kjo metrikë ndihmon në përcaktimin e nivelit të gatishmërisë së drejtuesit për të kaluar në fazën e mbylljes së marrëveshjes.

Më shpesh, kualifikimet varen nga mënyra se si merren të dhënat e plumbit. Më poshtë kemi renditur disa shembuj për ju:

1. Drejtoni në faqen e kërkimit të punës

Shërbimet më të njohura të kërkimit të punës (HeadHunter ose SuperJob) ofrojnë të plotësoni një rezyme të detajuar me informacione kontakti, përvojë pune dhe cilësi personale. Përdoruesi i regjistruar atje është shumë i interesuar për të marrë vende të lira pune dhe është i gatshëm të pranojë buletinin.

2. Udhëheqësi që shkarkoi kuponin e zbritjes

Një konsumator që ka lënë kontaktet e tij në këmbim të një kuponi zbritjeje, megjithëse jep pak të dhëna për veten e tij, konsiderohet të jetë i interesuar për ofertën e kompanisë. Tregtarët e një shërbimi të tillë mund të ndajnë bazën e plumbit në varësi të kuponit për të cilin shërbime ka porositur një vizitor i caktuar dhe t'i ofrojnë atij informacionin përkatës.

3. Udhëheqësi që mori përmbajtje falas

Përdoruesi që la kontaktet e tij në këmbim të përmbajtjes falas, më shpesh nuk është një konsumator i drejtpërdrejtë potencial i mallrave dhe shërbimeve tuaja. Ndoshta ndërveprimi juaj do të përfundojë pikërisht kur të merrni materialet. Largoni audiencat e painteresuara, për shembull duke organizuar webinare, dhe zgjidhni drejtuesit që dëshironi vërtet.

Kualifikimi i drejtuesit do t'ju lejojë të kuptoni nëse keni nevojë të ndërveproni më tej dhe të "rrisni" kontaktet klient i vërtetë, ose nuk ia vlen shpenzimet materiale dhe kohe.

Metrikë të detyrueshëm

Çdo tregtar e di se pa gjurmimin e optimizimit të plumbit dhe metrikave të tjera, është e vështirë të vazhdohet puna e gjenerimit të klientëve me cilësi të lartë.

Këtu janë disa metrikë për të gjurmuar:

  • përfitimi;
  • norma e klikimeve në email;
  • numri i drejtuesve në gypin e shitjeve;
  • çmimi i plumbit;
  • çmimi mesatar i transaksionit;
  • numri i kryesimeve të konvertuara;
  • raporti i klientëve të gatshëm për të bërë një marrëveshje me numrin e përgjithshëm të klientëve të mundshëm;
  • aktiviteti në faqen e uljes;
  • kthimi i investimeve monetare.

Ne ofrojmë modelin e mëposhtëm që funksionon 99% të rasteve:

Le të shpjegojmë. Ekziston një ofertë specifike dhe një propozim unik shitjeje - çfarë i shisni përdoruesit. përmes menyra te ndryshme dhe menaxhimi kryesor i ofertës konvertohet në shitje.

Në këtë model, nuk ka segmente shtesë që e bëjnë qarkun më të rëndë dhe pengojnë aplikimet.

Pak më shumë rreth menaxhimit të plumbit. Ne propozojmë procesin e mëposhtëm:

  • vlerësimin e drejtuesve sipas vullnetit të tyre për të kaluar në nivelin tjetër;
  • edukimi (lead nurthing) drejton jo ende gati për veprimin e radhës;
  • vlerësimi i rezultateve.

Mos humbisni kohë duke ridrejtuar mallrat e papërgatitur te forca e shitjes, ky është gabimi i bërë nga më shumë se gjysma e tregtarëve (veçanërisht nëse jeni në B2B). Vetëm 27% do të piqen më vonë, ju do të humbni pjesën tjetër.

Në vend të një përfundimi

Gjenerimi i plumbit nuk mund të bëhet "rastësisht" - nuk do të sjellë ndonjë rezultat.

Nëse keni nevojë për ndihmë në organizimin e fluksit të klientëve, specialistët e LPgenerator Digital do të jenë të lumtur t'ju ndihmojnë, shikoni shërbimet tona dhe lënë një kërkesë për të marrë këshilla.